Connect with us

Actualitate

Anul consumului

Published

on

În luna septembrie a crescut cu doar 9,7% – sub recordurile doborâte rând pe rând pe parcusul anului

Alimentele au avut vânzări mai mari cu peste 6 procente, iar alte produse au înregistrat un avans de 9,6%. Au pus umărul şi retailerii. Au deschis noi unităţi în 2016. Un an care a marcat o premieră pe piaţa locală: 2 reţele de supermarketuri au trecut pragul de 500 de magazine în toată ţara. Asta a dus la o consolidare a comerţului modern care reprezintă peste jumătate din piaţa produselor alimentare, estimată la 14,4 miliarde de euro. Cu mai mulţi bani în buzunar după reducerea TVA la produsele nealimentare, românii nu au pus deoparte diferenţa. Au cheltuit de cinci ori mai mult pe smartphone-uri şi de două ori mai mult pe electrocasnice în primul semestru faţă de acum patru ani, iar cele mai vânate au fost produsele la promoţie. Pentru anul viitor, prognozele instituţiilor financiare internaţionale indică o creştere economică sub 4% pentru România.

Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Ai imagini sau informaţii care ar putea deveni o ştire? Trimite-ne un mesaj pe WhatsApp

Publicitate TV

Facebook

Urmăreşte-ne pe YouTube

Actualitate

Social

Ultimele comentarii

Sănătate